Kako da napravite organizer za papirice?

By Anastasija Kostić - 09:14




Pozdrav svima!Dobrodosli u moj novi post! Hvala vam na 50 citaoca <3333333
Ideju za ovaj post sam dobila sasvim slucajno,dok sam ucila.Koristila sam papirice da zapisem neke bitne stvari.Medjutim,papirici su bili razbacani svuda po stolu i stalno su se "gubili" sakrivajuci se ispod svezaka.Dok ucim,kao i uobicajeno,volim da jedem nesto slatko,te sam ovom prilikom jela milka bombonjericu.Sinula mi je ideja,tako da sam odmah ostavila ucenje i otisla da realizujem tu ideju.


Potreban materijal :



                                                         1. kutija od bombonjere (bitno je da kutija                                                                                                    ima udubljenje u unutrasnjosti)


                                                        2. samolepljivi papirici

                                                        3.Lepak

                                                        4.Papir u boji

                                                        5.Marker

Prvi korak:



 Oblepite kutiju papirom/hamerom u boji,kolaz papirom ili je obojite temperom ili akrilnom bojom.Na papiru mozete napisati nesto po izboru ,ili ga mozete dekorisati.

Drugi korak:



Nakon sto sam je oblepila i ukrasila,moja kutija izgleda ovako.Sledece sto treba da uradite jeste da obicnim lepkom ili silikonom zalepite papirice unutar kutije.



 Na kraju organizator izgleda ovako.Jako je praktican i mozete ga nositi i u skolu,staje u sve torbice (ukoliko je kutija manja) i u sve fioke,a takodje ga mozete drzati i na stolu.
                          


  • To je to sto se tice ovog posta,Ja se nadam da vam se dopao,a ukoliko jeste slobodno ga komentarisite i prijavite se na moj blog.Ljubim vas puno i vidimo se u sledecem postu <3333333333333


                                             











  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Odličan post. Prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se svidio, sadržaj tvog bloga je jako zanimljiv. Ova ideja je odlična!

    Prijavila sam se na tvoj blog
    Bilo bi mi drago ako bi posjetila moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se ideja :) prakticna je i nije komplikovana za pravljenje :D

    ОдговориИзбриши
  3. Anastasija draga, amlo je reci da sam odusevljena! Zaista sjajna ideja, hvala sto si je podelial sa nama, izgleda veoma lepo i bozanstveno!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao,hvala ti puno <333333 Obozavam tvoj blog i drago mi je sto si komentarisala moj post <3

      Избриши
  4. Super ideja, najbitnije i najlepše je biti kreativan. :)

    Milicabimperfect.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala draga,zapratila sam te,imas odlicne slike :)

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Anastasija, ideja je savršena i stvarno ti upućujem sve pohvale. Vjerujem da će ovaj post mnogima biti od koristi.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши