понедељак, 17. април 2017.

DIY makeup organizer



Cao svima! Dobrodosli u novi post! Ustavsi iz kreveta,uocila sam razbacanu gomilu sminke na mom makeup stocicu.Odlucila sam da sminku malo organizujem da to sve izgleda onako kako treba.Naravno,svoje ideje sam odlucila podeliti sa vama.Kao sto vidite po naslovu , za danas sam vam pripremila jos jedan DIY,a u pitanju je pravljena organizatora za sminku,i to samo u DVA koraka.Mozemo odmah da pocnemo.

                                             
                           Potreban pribor:  makaze,lepak ili heftalica i poklopac od kutije.


1.Prvi korak  


Kao sto ste mogli da vidite na prethodnoj slici,poklopac od kutije sam pregradila kako bih ga smanjila.Zatim sam isekla ove pravougaonike od skracenog dela.


2.Drugi korak


Isecene pravougaonike sam zalepila na taj nacin sto sam napravila male pregrade unutar poklopca.Vodite racuna da ostavite dovoljno mesta da bi karmin / sjaj / senka  mogla da stane.








Na kraju bi organizer trebao da ispadne ovako.Ja sam napravila dva - jedan za karmine a drugi za razne paletice.Ja sam izabrala poklopac u metalic-sivoj boji i zato ga nisam oblepila ukrasnim papirom,ali ako je vas poklopac saren,obavezno to ucinite.           


To bilo to sto se tice ovog posta.Ja se nadam da vam se svideo i da vam je pomogao ili pak dao ideju.Sledeci post izlazi uskoro.Vidimo se uskoro , pozdrav  <33333




среда, 12. април 2017.

Classic spring outfit



Cao svima! Pre svega zelim da vas obavestim da sam promenila ime bloga.Prethodno ime je bilo 'Dyliak'.Nadam se da vam se novo ime svidja kao meni <3 Danas sam odlucila da vam radim outfite zato sto se vecini svidjaju takvi postovi,a i ja uzivam u pisanju istih.U pitanju je collab sa mojom Miljanom.Link njenog bloga: http://miljana-saveti.blogspot.com/






Odabrala sam kombinaciju koja se sastoji od dubokih crnih farmerki rasecenih na kolenima,belog crop-topa sa crnim detaljima ,crne kozne jakne sa resicama i adidas super star belo-zlatnih patika.



                                                       
                                                        Majica:Not brended
                                                        Farmerke:Bershka
                                                        Jakna:Shein (Miljanina hahahaha)
                                                        Patike:Adidas


















Ovo je jedan od klasicnih outfita i mozete ga nositi kada idete u skolu/fakultet.Nije za posebne prilike,ali moze posluziti za vecernji izlazak  ili setnju.

Nadam se da vam se svidja outfit kao i slike za koje smo se bas potrudile.To bi bilo to,vidimo se u sledecem postu.

Pozdrav <3333333333 
 

петак, 07. април 2017.

Be fit with me



Alohaaaaaaaaaa! Pozdrav svima! Kako ste? Sta radite? Jel se gojite? Jel vas bas briga zbog toga? E pa,zavidim vam! Oduvek sam imala kompleks oko svoje tezine zbog moje gradje (imam teske kosti) .Naravno,sve dok se moj bistri mozak nije dosetio da treba da radim vezbe.Salim se,nije se on dosetio.Sestra mi je predlozila da zajedno pocnemo da radimo vezbe.Radim ih vec 5 meseci i prezadovoljna sam rezultatom.Prateci ovaj program mozete postici odlicne rezultate cak i za 1-2 meseca.Jos uvek nije kasno da od svog tela napravite idealnu figuru do leta koju ste oduvek prizeljkivale!

                                                     1.Trbusnjaci 



Svima nama,uglavnom poznata vezba.Verovatno ste ih radili na casu fizickog ili na treningu ukoliko se bavite nekim sportom.Prvih nekoliko dana radite jednu do dve serije (ponavljanje od deset puta) dok priviknete organizam na vezbe ,da ne bi dobili upalu misica.Posle toga povecavajte broj serija  dok ne stignete makar do 5.Naravno,radite koliko mozete,nemojte da preterate prvi trening i da izgubite zelju za zivotom :'D (Ovom vezbom izrazavate liniju centralnih misica stomaka)

                                                                                                                                                                                                                          

2.Lakat-koleno



Sve sto treba da radite prilikom ove vezbe jeste da laktom dotaknete vase koleno.Polozaj tela treba  da bude kao na slici.Radite naizmenicno sa oba lakta i kolena.Nekoliko prvih treninga radite po 2 serije.Kada vec uvezbate dobro,na sledecim treninzima radite po 5 serija.Ukoliko ne mozete bas 5 serija,mozete i manje.Bitno je da ne smanjujete broj serija.(Ovom vezbom stvarate izrazenu liniju bocnih misica stomaka)





Posto smo zavrsili sa vezbama za stomak,ubacila sam vam ovu sliku da vidite koja vrsta trbusnjaka je namenjena za koji misic.

3.Dizanje nogu 




Na slici je prikazano sta treba da radite.Jednostavno naizmenicno dizite noge.Vodite racuna da budu pod pravim uglom u odnosu na stomak i da vam kolena budu prava.Takodje radite pocetnicke 2 serije,ali kako treninzi prolaze povecavajte broj serija dok ne stignete do 5-6 serije.(Ovom vezbom zatezete donje misice stomaka)

4.Duboki cucanj 



Slika govori vise od hiljadu reci tako da nema potrebe da ja tu nesto mnogo filozofiram....Razlika izmedju obicnog i dubokog cucnja je ta sto prilikom dubokog vasa kolena "gledaju" ka spolja i noge su vam blago rasirene.Bilo bi dobro kada bi u rukama imali teg ,ili ako ga vec nemate,odlicna zamena moze biti flasa soka od 2 litra.Broj serija je isti i kod ove vezbe.Postepeno povecavajte do 5-6 serije.(Ova vezba zateze celeokupne nozne misice i zadnjicu

                                                             

                                                         5.Propadanje



Namestite se u polozaj kao devojka sa slike (mozete upotrebiti stolicu) i jednostavno se rukama uzdizite i spustajte ne pomerajuci noge.Rec "jednostavno" je za ovu vezbu ironicna,verujte mi na rec.Olaksanje je to sto ovu vezbu ne radite 5 serija.Na prvim treninzima je uradite 3-4 puta,a na sledecim najvise 10-15.Dakle,nisu u pitanju serije.(Ova vezba zateze vase ruke stomak ,a i poboljsava drzanje tela


6.Sklekovi 




Predstavljam vam vezbu zbog koje cete zamrzeti ovaj post.Tadaaaaaam.Vezba koja boli do zla Boga..........Kada su u pitanju sklekovi,ukoliko ste zensko,smesno je spomenuti serije.....Radite 10-15 ponavljanja ukoliko mozete da izdrzite.Naprotiv,jednostavno smanjite broj ponavljanja do nekog broja koji vasi misici mogu da podnesu.(Ova vezba zateze celokupno telo,pocevsi od ruku i stomaka pa sve do nogu)   



  • Ukoliko zelite da dobijete na masi misica jedite posle treninga.Tu informaciju sam dobila od najzgodnije devojke na instagramu -Dijane fitnes.

  • Takodje ukoliko vam ne treba masa misica,i ipak se odlucite da jedete pre treninga,toplo vam preporucujem da posle jela napravite pauzu od 1-2 sata i dopustite vasem jadnom zeludcu da svari hranu i posalje je u creva pre nego sto odluci da vam se osveti time sto cete istu hranu povratiti ako trenirate punog stomaka.Verujte m,i imam iskustva,i ne tako lepa.

  • Kao motivacija tokom vezbanja vam moze biti zamisljanje idealne figure.  

  • Kako bi se osecale srecnom,mozete kupiti neki lep komplet za vezbanje.Kada zavrsite trening ,mozete se i slikati kako bi pratile svoje rezultate



                                                 Na kraju sam zelela da vam pokazem svoje
                                                 rezultate i da vas dodatno motivisem.Mozete
                                                 mi slati vase rezultate u instagram direct,jako
                                                 cete me obradovati <3





                                     To bi bilo to sto se tice ovog posta. Vidimo se u sledecem postu,pozdrav