Revolution flawless 2 palette | Recenzija

By Anastasija Kostić - 09:52


Zdravo svima!Dobrodosli u novi post!
Danas sam tu sa recenzijom,buduci da beaty odsek na mom blogu
u poslednje vreme malo zapostavljen.
Rec je o mojoj novoj mezimici Revolution Flawless 2 paleti 😊

 Pre svega,da kazem nesto o ambalazi.Revolution je uvek po meni mao najklasicne i najelegantnijeambalaze.Upravo zbog toga ovu paletu mozete slikati na milionpozadina a da dobro izgleda.Ova paleta sadrzi 32 boje od kojih je vecina bez simera,odnosno mat.Kada sam prvi put pogledala u boje,u glavi su mi se stvorile slike barjedno 15 mejkap lukova,tako da sam je morala kupiti.Kostala je 8 evra,sto je isprilike 950 dinara,u Pretty Store-u. U dm-u je malo skuplja,oko 1400 dinara
  odnosno 11 evra,tako da ako imate u svom gradu Pretty Store,obavezno 
 idite tamo :)


*Na svakoj slici se nalazi po jedan red iz palete*

Pigmentacija me je odusevila.Svocevi su uradjeni jednim potezom,tako
da zamislite kolika bi se tek pigmentacija mogla dobiti nadogradjivanjem.
Moj omiljeni red iz palete je drugi,jer licno obozavam te jesenje nijanse bakra.
Prvi red je prepun belih mat senki koje koristim za setovanje baze.Treci i cetvrti red
cine znatno hladnije nijanse koje cu verovatno vise koristiti zimi.Moje omiljene nijanse koje cesto i kombinujem su best ,impeccable ,triumph ,official ,overcome , unconditional (najomiljenija 😍)
excel i finish.Sve boje se savrseno blendaju i veoma su postojne,tako da vam ne treba jak fiksator.U koliko zelite,mogu uraditi nekoliko lukova ovom paletom u narednim postovima :)

Da li ste probali ovu paletu? Sta mislite o njoj?

↬Iiii dosli smo do kraja posta.
Pre nego sto zavrsim,zelim da vas obavestim da sam jako
uzbudjena buduci da se mom blogu blizi prvi blogorodjendan 😍
U cast tome,odlucila sam da cu praviti blogorodjendanski specijal
koji podrazumeva 7 posta zanimljivih tema pocevsi od 1 januara.
Zadnji post ce biti na sam blogorodjendan, 7 januara.
Nadam se da cete uzivati :)
Ljubim vas puno i vidimo se uskoro.
Pozdrav,


  • Share:

You Might Also Like

9 коментара

  1. Mnogo mi se dopada ova paleta i jako je zanimljiva. Ima lijepe boje i mislim da je idealna za kombinovati svaki dan, ali i da se može ukombinovati odlično i za noćne izlaske ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam palietice i jako ih volim koristiti. Ova paletica mi se jako sviđa, boje su predivne i voljela bi je isprobati. Odlična recenzija!

    Posjeti mmoj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lepa paleta, milion kombinacija 💄

    xbeautyplace.blogspot.rs 🐞🎁

    ОдговориИзбриши